دفتر بسیج دانشجویی شهید باهنر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری

دفتر بسیج دانشجویی شهید باهنر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری

دیانت ما عین سیاست ماست

يكشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۵۶ ب.ظ
راهپیمائی 22 بهمن  
 
امروز همه آمده بودند، از پیر و جوان، زن و مردم، دانش‌آموز و دانشجو، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و سایر گروه‌های مردمی در راهپیمائی 22 بهمن حاضر شدند تا ولایت‌مداری و پیروی و اطلاعت خود از رهبر معظم انقلاب را به گوش همه جهان برسانند.
در شرایطی که همه استکبار تلاش دارد بین مردم، نظام و انقلاب فاصله بیاندازد و با برنامه‌های مختلف تلاش دارد مردم را از صحنه‌ها دور کند، این حضور گسترده مردم، «نه» بزرگی به این تلاش‌های دشمنان بود.
حضوری که امسال گسترده‌تر و پرشور‌تر از همیشه بود، پیام‌های بسیار مهمی برای بدخواهان و یاوه‌گویان داشت و آن هم این بود که هر چه تلاش‌ بدخواهان نظام بیشتر شود، مردم نیز حضور گسترده‌تری در صحنه خواهد داشت.
دیانت ما عین سیاست ماست
کاظمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری تصریح کرد: آحاد مختلف مردم و از جمله دانشجویان با حضور در این آیین بار دیگر ضمن تبعیت از منویات مقام معظم رهبری با آرمان های نظام و امام راحل تجدید بیعت می کنند.
وی افزود: حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه با توجه به شرایط منطقه و جهان و از جمله خیزش های بیدار گرایانه مردم کشورهای اسلامی و موج جدید ترفندها و تهدیدات دشمنان علیه ایران از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور ساری ادامه داد: امروز ما راهپیمایی کردیم و ضمن تجدید عهدی دوباره با آرمان های بالای این نظام شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادیم و این بدان معنا است که دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ماست.
کاظمی گفت: انقلاب اسلامی با سرمایه حضور مردم در صحنه تحت رهبری های حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و طی 33 سال به رغم تمام ترفندهای دشمنان به حیات پربار خود ادامه داد؛ به طوریکه هم اکنون الگوی بسیار روشنی برای بیداری اسلامی مردم در کشورهای منطقه و جهان است.



  • بسیج دانشجویی حوزه باهنر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی